5 Julai 2010

JUARA MENTOR

Aku x sempat tengok sampai habis konsert Mentor. So, aku akan dapatkn update melalui paper ataupun radio.. Aku x terkejut ngan kemenangan Mohd protege kpd Ziana Zain.

Korang tau x?.. Sebenarnya, Mohd tu merupakan salah-sorg yg ade dlm short list Mas Idayu... Kesian kat Mas Idayu. Silap pilih orang ke??... Ape2 pun, Shaq tu pun ok2 gak laa... Mungkin bukan rezeki Shaq utk jadi juara mentor kali ni.. Ikutkn pendengaran telinga, suara Shaq tu lebih sesuai bwk lagu berentak irama Malaysia. Mcm dlm persembahan smlm. Suara Shaq sesuai sgt time bwk lagu tu.

Btw, kemenangan Mohd dlm mentor 4 mmg sudah menjadi rezeki beliau. Cuma, kesian kat Thalia... Bg aku, ZZ tdk berjaya menjadi mentor dlm erti kata yg sebenarnye. Coz, dia yg memilih Thalia utk dijadikan protege. Nape perlu ditukar org lain?... Punca Thalia ditukar ngan org lain kononnyerr disebabkn kedegilan Thalia.. Spatutnyerr sbg sorg mentor, ZZ perlu melenturkn kedegilan Thalia & membimbingnyer hingga berjaya & bukan menukar protege di saat2 konsert pertama hendak bermula.

Ape pun, aku masih respect Mas Idayu w/pun ade org kate cara beliau mengajar protege nyerr sudah x relevan lg.. Mungkin ramai yg x suke cara Mas Idayu memarahi Shaq di blakang pentas.  


1 ulasan:

suhaisweet berkata...

Lebih minat pada Adi..ada Style, suara pun leh tahan..Nice..nice..My funny special for u..don’t forget to laugh ya Check Here