24 Jun 2011

NAIK JUGAK!

Baru ni aku ade terima 1 surat
aku ingatkn cek....
mana tau ade bank nak kasi duit kan?
ghopenye surat kasi tahu nak naik harga..

Bil x pernah sampai kat aku
3x anto bil kat alamat salah
name pun salah...
tp, time nak naikkan harga...
betul plak alamat tu..
ejaan name aku pun tepat sebijik mcm dlm IC...

Hmmmm...
itu la dia bile x de pesaing..
naikkan harga sesuka hati dia je..

alaa... situasi cam gini pernah berlaku jugak suatu ketika dahulu...
tu.... aku malas nak mention...
aku cuma bleh kasi clue je.
dia ade kene-mengene ngan telekomunikasi...
hahahaa... mesti korang da dpt agak kan?
dulu dia la 1-1 nya gergasi dlm bidang itu...

Skang.... bila pesaing da makin byk...
tumbuh 1-1 mcm cendawan tumbuh pas ujan..
hah! amik ko..
baru terhegeh2 nak turunkn harga sume...

Nanti yg gergasi 1 lg ni pun...
jadik cam gitu laa...
bile da ade pesaing...
huh! time tu laa tercungap2 nak turunkan harga...




Tiada ulasan: