7 Oktober 2010

MONYET PENCULIK...

Mcm2 kan skang ni...
Belum reda lg kes yg tu...
Timbul plak kes baru..
Tp, kali ni.... mangsa mati coz digigit monyet..

Sedikit sedutan mengenai monyet yg culik & gigit baby tu...

"Saya kemudian bergegas keluar dari rumah dan melihat tubuh cucu saya dalam keadaan berlumuran darah dengan kesan gigitan di leher dan kepala terbaring di tepi sebatang pokok bunga.

"Pada masa yang sama, saya ternampak beberapa ekor kera berlari ke arah belukar yang terletak bersebelahan dengan rumah saya," ujarnya.

Nak tau lebih lanjut... korang klik sini


2 ulasan:

are_nyss berkata...

ingatkan manusia je 'bunuh' baby,monyet pon join same...(-_-)''

rohairy berkata...

betul..betul..betul...dah le tgh hangat psl kes pembunuhan skang ni...