21 Oktober 2010

ZAHRAA & MAMA

Aduh!!.....pening aku..
Dah laa Zahraa x sihat...
cerita psl dia ade kat sini
Pas tuh berjangkit plak ngan mama dia..
cerita psl ni pun ade kat sini
2-2 kene Diarrhea..
Salah makan ape???
Ape yg depa mkn aku x mkn?
Nak kate psl susu...
mama dia x minum susu...
pening aku cam ni...

Ape2 pun, aku x sabo nak tgk Siti Kelembai...
ari ni last tau..
terungkailah kemusykilan ttg mak c Moin tu...
tp, Tok guru c Tarang tuh plak dah turun padang..
ape laa kejadian mlm ni erk???

Smlm Mayang Sari ngan c Jalak dah bleh bercakap dah..
kantoi ngan c Tarang le plak..
Korang agak2 c Jehan tu berpihak kat sape??
dia ikut Tarang kerr Siti??

Aku x bleh tahan ngan kakak tiri c Moin tu...
siap menggoda Alang Saidi....
frust le ko mlm ni... hehehe....
Jgn aku yg frust sudah!...


Tiada ulasan: