11 Ogos 2011

Bini aku ngan Mizz Nina, sama je!

Bukan Mizz Nina sorang je..
bini aku pun da pandai masak..

bak kate Noh dalam mstaronline..

"Biasalah mula-mula masak, ada kurang sana sini dan masin sikit. Setakat ini, dia mengambil 'jalan selamat' dalam menu masakannya. Apa-apa pun, saya suka!" selorohnya. - Noh

Kalo bini aku masak..
aku kena jadi food tester..
nak tau masin ke..
tawar ke..
pedas ke..
nak tambah gula ke..
tu la bini aku..
x confident ngan masakan sendiri..

dia kalo try buat kek..
menjadi..
tapi, tang masak lauk..
hurmmm...
masih banyak yang perlu dipelajari..
korang ingat kawin setahun-dua tu..
da cukup untuk korang jadi terer dalam segala hal?
no! x cukup!..

pompuan ni kan..
bukan x reti masak..
depa pandai..
depa tau basic..
cuma malas je kan?
ce kalo mood rajin da datang..
sanggup korang gugel internet cari resipi kan?...



Tiada ulasan: