4 Ogos 2011

Namewee..

Korang ingat lagi mamat Namewee tu?
Alaa... yang bikin kontroversi dulu tu?..
Ingat?..
aku malas nak mention pasal kontroversi tu..
yg heboh kate hina lagu kebangsaan kite tu..

Bagi aku...
mamat ni memang talented..
cuma dulu cara dia je x betul..

kali ni dia bikin wayang plak..
nasi lemak 2.0..
mesti korang kaitkan ngan peristiwa 9 Julai kan?..
katenyer judul tuh da diluluskan pd April tahun lalu..
sebelum peristiwa tersebut ye..
so, no big issue here...

aku tengok..
mantap gak plakon2 yang bekerja ngan dia untuk wayang ni..
ade Afdlin Shauki...Adibah Noor..
Datuk David Arumugam pun ade...

aku harap.. kali ni..
mamat ni Namewee ni dapat la tunjukkan bakat semula jadi yang dia ade..
ni baru saluran yang betul untuk mengasah bakat yang ade..
katenyer lagi... dia nak tebus silap dia...
kite tunggu je laa hasilnye camnerr ye...

bace mymetro laa kalo nak tau ngan lebih lanjut...


1 ulasan:

SahrulBahri berkata...

Setuju ada bakat guna kan cara baik ... :) hidup tak akan meriah tanpa kontroversi