18 September 2011

Chickenpox punya pasal...

Sbb aku demam chickenpox..
maka, blog ni pun dok berehat gak..
bukan aku je yg kena..
anak aku..
kakak aku ngan anak dia kat singapore tu pun...
abg aku ngan anak dia kat kajang..
pun same..
disbbkn chickenpox jugak laaa..
byk jemputan open house & kenduri kawen yg terpaksa aku tolak..
bukan sombong..
tp, agak2 laa kan..
x kan laa aku nak g open house ngan keadaan yg cam gini?
tuan umah pun x sanggup ambik risiko ok...



da seminggu da..
lg seminggu elok la kot..
chickenpox kan biasanya 2 minggu..
baru betul2 elok...
pusing2 Sek 7.. nak cari daun semambu..
haram!... pokoknya aku x kenal..
daun.. aku kenal laaa...
tp,tetap x jumpe gak....
org kate kat kuil2 hindu byk..
tp, aku x nampak pun mane2 kuil kat shah alam ni...
korang ade nampak x?
inform aku erk......

Tiada ulasan: