5 September 2011

Legasi Cik Nah

1st time duduk rumah sendiri..
1st time jugak beraya di Shah Alam..




Ok!... meh aku perkenalkan sebahagian daripada family besar aku...
berdiri dari kiri ; Kak Yong, Abg Long (suami Kak Yong), Abg No (dukung anak - Risdan), Mak aku, Hafiz (anak Kak Yong), Kak Nani, Kak Pi, Bini aku (dukung Zahraa) & aku...
duduk dari kiri ; Aina (anak Kak Yong), adik bongsu aku, Fini (Anak Kak Yong), Kak Ida (isteri Abg No - pegang baby Mia), Maya (anak Kak Yong), adik aku (Eni), Boy (anak kak Nani), adik aku (Mek Ya), Ihin (Anak Kak Yong) & adik dia (Fitri)

yang ada dalam ini gambar, 8 orang anak plus 3 orang menantu, 10 orang cucu....

tahun ni semua beraya di Shah Alam..
raya ke-3 baru balik TTJ...
dalam gambar ni kurang 1 family..
kakak aku yang duduk Kajang tu x de..
depa 4 anak-beranak beraya kat Melaka...
sorang lagi x de..
baru prasan...
anak pompuan abang aku..
pun x de dalam gambar...
malu nak bergambar kot...


Tiada ulasan: