22 September 2011

Terkilan dengan bekas isteri orang itu..

X tau nak gelak ke nak nangis ke nak kutuk...
Korang bleh bace kat kosmo ok!

"Cadangnya memang kami ingin bernikah pada bulan puasa lalu tetapi selepas kenyataan daripada bekas isterinya keluar dalam sebuah akhbar, saya terpaksa menolak untuk bernikah dengannya. Saya betul-betul tertekan sampai ambil keputusan tidak bernikah dengannya. Walaupun mereka sudah bercerai tetapi saya masih tidak tahu sama ada perlu meneruskan hubungan ini atau tidak," katanya yang bersyukur kerana Joey tidak marah dengan penolakan itu malah sentiasa memberinya sokongan dalam segala hal.

Pendapat aku : org tu da bercerai-berai semata2 nak kawen ngan ko.. tetibe plak ko x nak kawen... ape daa... lain laa halnya kalo depa blom bercerai talak lg.. bleh laa ko tolak...

"Saya sayangkan dia. Walaupun dia tidak mempunyai sebarang harta tetapi saya tidak pernah jumpa lelaki sebaik dia.

Pendapat aku : blom kawen.. ye laa... ko ckp la cam gitu... kalo da kawen esok.. hah!... ko da laa actress... maintenance tinggi... mane mampu nak sara ko kalo x de harta....


"Joey tidak ada cacat celanya kerana dia menerima sahaja apa keputusan yang dibuat oleh saya malah saya menganggap Joey seperti Lelaki Melayu Terakhir," katanya yang masih teringin berkahwin dan mahu dirinya dijaga oleh lelaki.

Pendapat aku : Lelaki Melayu Terakhir? ko nak aku muntah? kaler ape? Kalo betul dia baik.. dia x kan ceraikan bini dia semata2 nak kawen ngan ko...


Konklusi : aku x paham ngan ko!... ko nak ke x nak ngan dia tu? sampai bercerai talak org tu jadiknya sbb nak kawen ngan ko... retis! oh! retis......



Tiada ulasan: