14 Julai 2011

BOTAK?

Anda mempunyai masalah keguguran rambut?
Segeralah ke Yun Nam sekarang untuk mendapatkan rawatan kesuburan rambut!

Sumber : Google


















Hang ade masalah macam ni x?
Kalo ade... same laa ngan aku pun..
Hang kisah ke kalo botak?
Hang segan eh?
Aku?
aku x kisah!

Kalo da faktor genetik..
hang pi laa buat rawatan rambut bagai..
botak tetap akan botak jugak...
hang tau tak?
botak itu menawan....
hang botak sebab hang banyak fikir...
ce hang x payah fikir ape2....
kepala hang x botak rasenye....

Zaman skang ni plak..
pompuan2 muda dok sibuk himpit orang2 botak ni....
x caya?
hang pi buat kajian sendiri laa...
malas nak habaq kat hang..
hang bukan caya kat aku pun...

Aku x kisah botak...
coz... dia pun x kisah...

Sumber : Google

















Dia lagi banyak duit..
bila2 mase bleh pi Yun Nam...
tapi, dia rileks je x de rambut.....


pssttt.... frust bola x de live kat TV semalam... x nak bayo bil laa cam gini....



2 ulasan:

Aku Afzal berkata...

saya pon botak.bak kata mak botak itu menawan!!hampeh :P

Miah berkata...

mmg la botak tu adakalanya kelihatan seksi gitu... tp kalau ada shampuu yang dapat tumhuhkan rambut?? lebih baik cuba dari kita beli shampu2 lain di pasaran. harga pun rm25 jer.. sangat berkesan.. i dgr botak ekal pun tumbuh rambut skrg ni..