26 Julai 2011

Semua Pasal Bola...

Aidil kembali terajui benteng negara?
Aku ingat dia jadi asokar...
dia jadi kapten harimau malaya balik laa...
kecederaan dia da pulih sepenuhnya...
tu ape yang aku bace kat sini la..

Tiada istimewa pun skuad mereka. Kalau ikutkan, kita main lebih laju. Cuma kita sendiri yang tunjuk kelemahan kita kepada mereka. Jadi kita perlu bermain dengan corak permainan sebenar. Tentang Aleksandar Duric, memang kelebihan dia pada fizikal dan pergerakan tubuh tetapi saya sudah banyak kali berdepan dengannya dan tahu menjaganya - Aidil

Aku harap Aidil x cakap besar la dalam hal ni...
bukan senang nak dapat 2 gol tanpa dibolosi...
Ape2 pun.. aku tetap mengharapkan kemenangan di pihak kite...

Norshahrul Idlan Talaha x turun ke?
Ape yang aku bace kat sini...
nampaknye dia masih cedera...

Norhafiz Zamani Misbah pun x dipanggil jugak...
Datuk K. Rajagobal x nak kasi tekanan kat dia...
dia kan baru je pulih daripada kecederaan lutut ACL..

Safiq Rahim confirm x masuk padang..
kad merah!
so, sape akan ganti tempat dia?

Safee Sali ngan Amirul Hadi Zainal plak demam...
bleh ke depa turun padang nanti?
sape nak score goal untuk harimau malaya nanti?
selain daripada Aidil?
Ismail Faruqi Ashari?
Owh! No! No! No!
tendang bola depan2 pintu gol pun x masuk...
hurmmm... nak kasi dia ganti tempat Safiq Rahim ke?
pandai-pandai laa Datuk K. Rajagobal atur strategi nanti...
lupe! sape goalkeeper untuk pusingan kedua menentang Singapura nanti?
Sharbinee Allawee Ramli ke Superman Malaysia?
Superman sape?
Khairul Fahmi a.k.a Apek lerr...
Kalo kasi Sharbinee...
aku rase.... korang pun tau ape aku rase kan?



Tiada ulasan: